merawat masalah rambut gugur by AURA HIJAB

" RAMBUT MAHKOTA WANITA "

HUBUNGI KAMI

NO.TEL :019-2422559

E-MAIL :nmatsaid@yahoo.com

layari blog saya mengenai tips penjagaan rambut.

STRESS DENGAN MASALAH RAMBUT ANDA ??

Rambut Berbau Hapak/Masam?

Rambut Berkelimumur/Keruping?

 Rambut Gugur Hari – Hari?

Rambut Menipis?

Kulit Kepala Gatal?

Rambut Rosak?

NAK PULIH DALAM MASA 14 HARI ???

✔DIJAMIN 100%

Dengan rawatan Aura Hijab Syampu segalanya tidak Mustahil. Terbukti berkesan mengatasi masalah rambut anda, kerana Aura Hijab syampu diformulasi dari Teknologi Korea serta menggunakan  bahan – bahan terpilih mengikut kesesuaian Rakyat Malaysia.

EKSKLUSIF pROMOSI !!! PROMOSI !!! PROMOSI !!!

SET 1

SET 2

ADAKAH ANDA TERGOLONG DALAM KATEGORI INI ???

DAN 

MASIH TERCARI  –  CARI PENAWARNYA ???

  1. Wanita berumur di antara 29 – 60 tahun.
  2. Wanita mengandung dan selepas melahirkan anak.
  3. Mengalami masalah rambut gugur yang tidak boleh dikawal.
  4. Rambut berbau hapak/masam.
  5. Rambut semakin menipis memperlihatkan tanda untuk menjadi botak.
  6. Kulit kepala kering hingga menyebabkan kegatalan yang melampau.

7. Aktif di luar pejabat dan di dalam rumah.

8. Terlalu sibuk tiada masa ke salun.

9. Lifestyle, berkerjaya dan menjaga penampilan diri.

10. Prihatin terhadap penjagaan kesihatan rambut.

11. Rambut rosak tiada Syampu yang sesuai.

12. Wanita yang telah memasuki fasa Menopause.

 

APA YANG BEST TENTANG AURA HIJAB SYAMPU??

       FUNGSI AURA  HIJAB SYAMPU.

  • Membantu merawat dan merapi rambut.
  • Melembap dan melindungi rambut dari rosak.
  • Membantu mengawal rambut gugur.
  • Mewangikan dan memberi kesegaran pada rambut.
  • Memperbaiki keanjalan dan penghidratan rambut.
  • Memperbaiki tekstur rambut menjadikan rambut lebih terurus dan lembut.
  • Membantu melebatkan rambut yang semakin menipis.
  • Menguatkan akar rambut.
  • Membantu mengawal kelimumur dan menghilangkan keruping.
  • Merawat kulit kepala kering serta melindunginya.
  • Memberi kelegaan dan membantu merawat kegatalan di kulit kepala.

SATU - SATU NYA SYAMPU YANG BOLEH MEMBANTU MENGGELAK DARI MENJADI BOTAK !!!

” Satu Produk terulung dan yang paling Best !!! Penjagaan Rambut yang Mudah hanya di rumah “

🔥POWER OF PURPLE SHAMPOO🔥

  • Saya nak kongsikan RAHSIA kepada anda cara mengembalikan rambut sihat, lebat dan sentiasa segar.
  • SYAMPU dengan FORMULA baru yang pasti anda akan JATUH CINTA kerana kesegaran dan keharuman baunya….

APA KELEBIHAN AURA HIJAB SYAMPU ???

  1. Membantu merawat kulit kepala kering dan rambut rosak.
  2. Mengawal masalah rambut gugur yang kronik.
  3. Menggalakkan pertumbuhan rambut baru seawal satu minggu.
  4. Meningkatkan kekuatan akar rambut.
  5. Melebatkan rambut yang nipis dan melembutkan rambut.
  6. Mengembalikan rambut yang kusam kepada tekstur rambut   lebih halus dan bersinar .
  7. Menyelesaikan masalahan rambut berbau. Syampu ini di formulasi dari pewangi yang selamat untuk digunakan. 
  8. Menjimatkan masa. Lengkap hanya dalam 1 botol mengandungi Syampu, Perapi dan Pewangi.
  9. Menjimatkan kos rawatan. Tersedia dengan rawatan lengkap 3 dalam 1 botol. Syampu dan Perapi.
  10. Harga jimat dan mudah untuk dibawa travel.

PRODUK AURA HIJAB

Produk : Syampu + Perapi + Pewangi.

Size : 200 ML

HARGA JUALAN (Tanpa postage)

RM 99.90 (SM)

RM 104.90 (SS) 

HARGA POSTAGE :

SM = RM 9.00

SS  = RM 13.00

Produk : Syampu + Perapi + Pewangi

Size : 350ML

HARGA JUALAN (Tanpa postage)

RM 139.90 (SM)

RM 144.90 (SS)

HARGA POSTAGE :

SM = RM 10.00

SS  = RM 15.00

Produk : Hair Mist

HARGA JUALAN (Tanpa postage)

RM 79.90(SM)

RM 84.90 (SS)

HARGA POSTAGE

SM = RM 9.00

SS = RM13.00

PENGESAHAN BAYARAN.


Pembelian dalam talian boleh terus menggunakan Maybank2u.

Selepas anda membuat pembayaran, sila whatsapp slip transaksi beserta nama penuh, alamat, jumlah bayaran dan no telefon anda ke 019 -2422559.

KETAHUI 9 PUNCA RAMBUT ROSAK.

1.Mencuci rambut setiap hari menggunakan pembersih harian, menyebabkan kulit kepala menjadi kering.

2. Jarang mencuci rambut dengan betul. Rambut yang jarang dicuci akan mudah berbau, menjadi lembap, dan terlalu berminyak. Sekaligus rambut akan mudah rosak dan mengalami keguguran rambut.

3. Penggunaan alat pengering rambut, alat pengerinting dan meluruskan rambut juga boleh menyebabkan akar rambut rosak.

4. Tekanan emosi boleh menyebabkan masalah keguguran rambut secara tidak langsung kerana ia akan mengganggu gaya hidup serta keseimbangan hormon anda.

5. Kurang tidur dan penat yang melampau juga akan mempengaruhi kesuburan rambut. Aliran darah yang tidak lancar akan menganggu tumbesaran rambut yang sihat.

7. Ketidak seimbangan hormon estrogen dalam kalangan kaum hawa juga menyumbang kepada masalah keguguran rambut. Wanita yang menopaus juga kerap mengalami masalah keguguran rambut kerana hormon estrogen berkurangan.

8. Ubat-ubatan seperti ibuprofen dan ubat pencair darah juga boleh meyebabkan masalah keguguran rambut.

9. Kebanyakan wanita bersalin akan mengalami masalah keguguran rambut kerana kekurangan nutrisi yang diperlukan untuk tumbesaran rambut. Selain itu, faktor hormon dan stress selepas bersalin juga menyumbang kepada masalah tersebut.

KENALI LEBIH LAGI MENGENAI JENIS RAMBUT ANDA.

Rambut Beralun.

Rambut jenis ini kelihatan bergelombang dan mempunyai tekstur antara rambut lurus dan kerinting.Ia lebih cenderung kepada jenis kerinting.Rambut jenis ini perlukan syampu yang sesuai untuk menjaga teksturnya.

Rambut Lurus.

Rambut yang paling susah untuk menjadi rosak kerana cecair sebum drpd kalenjer di kulit kepala mudah tersebar sehingga hujung rambut mendapat perlindungan yang baik.

Rambut Kerinting.

Rambut yang mempunyai bentuk “S”,atau adakala berbentuk huruf”Z”.Ianya tebal,mudah rosak jika tidak dijaga dengan betul.

 

Rambut Ikal Mayang.

Rambut ini sangat unik dan antara yang cantik.Ia bermula lurus daripada kulit kepala dan beralun dihujungnya.

 

SYAMPU INI DI HASILKAN DARIPADA BAHAN – BAHAN SEMULAJADI  YANG TERPILIH, UNTUK MEMASTIKAN 100% KEBERKESANANNYA. 

MINYAK ZAITUN.

Mengandungi vitamin E, vitamin A,dan vitamin K. Baik untuk perawatan rambut iaitu menutrisi rambut sentiasa lembap,  mejadi lembut dan sihat bersinar. Membantu rambut supaya tidak rosak dan tidak berbau masam.

BUAH KERAS.

Khasiat minyak buah kerasadalah untuk melebatkan rambut. Buah keras juga boleh digunakan untuk menyuburkan dan melebatkanrambut khususnya pada merekayang mengalami masalah rambut gugur dan botak.

HABBATUS SAUDA.

Mengandungi Nigellone dan Thymoquinone, keduanya merupakan antihistamin yang kuat. Membantu menumbuhkan kembali rambut.Mencegah Kerontokan rambut dan juga Mencegah rambut beruban.Membantu menjaga kulit kepala lebih sehat dan bebas dari kerosakan.

DAUN BIDARA.

Atau dipanggil juga jujubes mengandungi Vitamin C , kalsium, fosfor dan zat besi yang membantu meningkatkan kekuatan akar rambut.Berfungsi sebagai pembangkit vitamin dan antioksidan di dalam setiap helai rambut. Membantu  mengatur dan mengawal rambut dari mudah rosak, serta melambatkan proses pertumbuhan uban.

Pengalaman Saya menggunakan Package Lengkap Aurahijab Syampu. 

NORMALA BINTI MAT SAID

 

Saya sendiri dan keluarga telah menggunakan Aura Hijab Syampu. Saya mengalami masalah keguguran rambut setelan sekian lama.

Berbagai produk dah saya gunakan tetapi result tetap sama, disebabkan tu la.. saya asyik bertukar2 jenama daripada yg murah hinggalah ratusan ringgit.

Tiap2 bulan pergi buat treatment rambut di salun..Tetapi result tidak menunjukkan sebarang perubahan hingga saya menjadi ” give up” dan tidak mempercayai jenama yg diperkenalkan kepada saya.

Dlm pada itu saya juga mengambil pendekatan mencuba petua tradisional seperti daun bunga raya, minyak kelapa,daun inai, lidah buaya hinggalah saya tanam sendiri didalam pasu untuk saya gunakan bila -bila masa. Tetapi kesannya mungkin lambat la sikit…

Kerajinan diperlukan untuk nak memproses bahan – bahan tersebut. Tetapi kerana sibuk dgn aktiviti harian jawabnya, kejap saya buat kejap tak buat. Jadi nak dapatkan “result” susah la sikit😅

Pada suatu hari secara tak sengaja kawan baik menawarkan package trial kepada saya….jenuh juga la dia nak “convince” saya, atas dasar kawan saya pun bersetuju utk mencuba…lama juga la nak mula guna Syampu tu…tpi sbb kawan asyik btanya akhirnya saya cuba pakai.

Secara jujur macam TAK PERCAYA je dengan apa yang saya alami..rambut saya semakin lembut, masalah rambut gugur semakin berkurangan dalam masa 3 minggu dan paling BEST saya suka bau perfume yg terkandung dlm AuraHijab Syampu, WOW..wangi sangat – sangat.

Aura hijab Syampu bukan sahaja menyelesaikan masalah keguguran rambut saya tetapi secara beransur2 telah mengurangkan masalah kelimumur serta gatal dikulit kepala dan rambut saya sentiasa berbau wangi walaupun lama memakai tudung.

Alhamdulillah, kesannya amat memuaskan.

Tu la kisahnya kenapa saya TERjatuh hati pada Aurahijab Syampu😍.Jadi amat rugi kiranya saya tidak berkongsi dgn kawan2 yang lain yg ada diantaranya masih tercari2 produk untuk rawatan rambut gugur dan kelimumur.

Daripada TERGUNA sekarang dah menjadi AGEN kerana percaya dengan KEBERKESANANYA…Aura Hijab Syampu.

Tak perlu tunggu waktu sehingga masalah rambut menjadi kronik atau lebih Parah jika rambut semakin menipis..itu tandanya kulit kepala menghadapi masalah dan kiranya tidak dirawat,rambut baru sukar untuk tumbuh dan lama kelamaan rambut menipis hingga kelihatan seperti nak BOTAK…

Masa tu baru nak bertindak utk mencari penyelesaian mungkin dah terlambat. 😭Mana – mana produk pun tak blh membantu dan kos rawatan ribuan ringgit pun belum tentu dapat mengatasinya. Mulakan langkah untuk mengambil berat tentang kesihatan rambut anda.

“Mencegah lebih baik daripada Merawat”

Dengan Aura Hijab Syampu anda boleh merawat permasalahan rambut gugur dan kelimumur yang kronik di samping itu dpt mencegah dari permasalahan berulang kembali.

Aura Hijab Syampu selamanya…

APA KATA MEREKA ???

Ramai orang berpuashati dengan ” RESULT”  Shampoo Aura Hijab.  Anda bila lagi ?

RAMBUT ADALAH MAHKOTA WANITA…DAPATKAN SEKARANG …😊😊 UNTUK RAMBUT SIHAT DAN BEBAS DARI KEROSAKKAN. 

 MEREKA ADALAH DI ANTARA YANG MENGGUNAKAN AURA HIJAB SYAMPU.

MARIA FARIDA

EKA FARHANA

NORALBANIAH

FAUZIAH DATO AHMAD DAUD (OGY)

AIDA KHALIDA

SOALAN YANG KERAP DITANYA.

1. Cara guna macam mana ya sis?
J: Guna sehari sekali, urut lembut kat kepala dan rambut.
Biarkan 3-5 minit sblm bilas sampai bersih. 2. Betul-betul berkesan ke? Sebab dah pernah guna produk sebelum ni tapi tak jadi. J: Inshaa Allah saya jamin 700%,Sis pasti akan suka syampu aura hijab ni.
biasanya 9 dari 10 customer dapat kesan awal dalam 3-7 hari selepas menggunakanya. Janji Sis gunakan aura hijab setiap hari ikut cara yang kami berikan. 3. Ada kesan sampingan pada mata tak? J: Macam syampu biasa, sebab ada sabun, basuh dengan air yang banyak kalau masuk mata. 4. Lelaki boleh guna? J: Boleh.Sesuai untuk semua jantina dan peringkat umur kecuali bayi. 5. Mengandung boleh pakai ke? J: Boleh. Aura Hijab tidak membawa mudarat kepada kandungan 6. Kalau dah botak boleh tumbuhkan rambut balik? J: Tak boleh, sila rawat sebelum rambut anda tak dapat diselamatkan.
Aura hijab berfungsi untuk kawal rambut gugur dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru.
Jika rambut gugur dan mula nipis, ini adalah pilihan paling bijak dan mudah. 7. Produk ni dari mane? J: Produk bumiputera dikilangkan di Malaysia, ikut kajian dari malaysia dan guna teknologi korea. 8. Produk Aura Hijab ni halal ke ? J: Ye, Aura HIjab ada sijil Halal. 9. Apa bahan yang digunakan dalam syampu ni? J: Aura hijab adalah syampu rawatan 3 in 1 iaitu syampu, conditioner dan perfume rambut. Bahan utama. Buah keras Habbastusauda Minyak zaiton Aura hijab perfume 10. Memang kena guna hari-hari ke? J: Iye kena guna setiap hari kerana aura hijab merupakan syampu rawatan 11. Ada kelulusan kkm tak? J: Ada, NOT161104439K 12. Kalau stop guna Aura Hijab ni, masalah lama akan ada balik ke? J: Kalau stop guna dan salah guna syampu ada kemungkinan besar, Sis akan kena balik masalah
rambut gugur ni. Jadi, rawatan yang berterusan adalah sangat disyorkan kepada pengguna. 13. Sampai bila nak guna hari-hari? J: Sampai rambut dah betul ok dan kembali kuat,sihat dan bersinar dalam tempoh 1-2 bulan.
Sis boleh selang selang guna. (kalau rambut berpeluh dan berminyak memang
kena syampu setiap hari bagi elak masalah kulit kepala dan pertumbuhan bakteria.
Cuma kena guna syampu yang sesuai supaya tak rosakkan rambut) 14. Kalau guna shampoo ni, boleh guna minyak rambut lain tak? J: Boleh kalau perlu, cuma kena syampu rambut sebaiknya malam untuk bersihkan
minyak dari kulit kepala. 15. Sesuai untuk semua jenis rambut or kulit kepala tak? J: Sesuai untuk semua jenis rambut kecuali yang mempunyai masalah

kulit kepala terlalu sensitif. 16. Berapa ml isi kandungan Aura Hijab ni? J: 1 Botol Aura Hijab ada 200ml. Cukup untuk sebulan guna.

SALINAN SIJIL PENGESAHAN HALAL  DAN KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA.

Pembayaran boleh dibuat secara online di gambar 👉👉👉

DETAIL : Nama Akuan : Normala Binti Mat Said. Akuan No : 112080311483

PENGESAHAN BAYARAN. KLIK GAMBAR DI SINI👉👉

Pembelian dalam talian boleh terus menggunakan Maybank2u. Selepas anda membuat pembayaran, sila whatsapp slip transaksi berserta nama penuh, alamat, jumlah bayaran dan no telefon anda ke 019 -2422559.

Ribuan pengguna yang telah mencuba Aura Hijab Syampu.

TERIMA KASIH